W celu zakupu abonamentu postojowego należy zarejestrować konto na stronie eabonamenty.zdmk.krakow.pl. Po rejestracji zostanie wysłany mail z linkiem aktywacyjnym.
Po aktywacji konta i zalogowaniu się na ww. stronie można dokonać zakupu wybranego abonamentu.
Zakup abonamentu jest możliwy wyłącznie na numer rejestracyjny pojazdu.
Abonament typu „O” można nabyć tego samego dnia w przypadku dokonania płatności przez Blue Media.
W innych przypadkach pierwszym dniem obowiązywania jest:
Abonamenty mogą zostać wydane po złożeniu kompletnego wniosku, uzyskaniu jego pozytywnej weryfikacji (nie dotyczy abonamentu typu „O”) oraz po opłaceniu abonamentu na wskazany rachunek bankowy Zarządu Dróg Miasta Krakowa (nie dotyczy abonamentu typu „N”).
W przypadku problemów związanych z logowaniem należy skorzystać z opcji „nie pamiętam hasła”. W innym przypadku należy skontaktować się z biurem Strefy Płatnego Parkowania. Informacje dostępne są w zakładce „Kontakt” oraz na stronie zdmk.krakow.pl
Dla abonamentu ogólnodostępnego wygenerowanie numeru rachunku bankowego do wpłaty następuje niezwłocznie po złożeniu zamówienia, a w przypadku wyboru płatności przez Blue Media płatność następuje on-line.
Dodatkowe opłaty związane z wykonaniem przelewu przez serwis Blue Media ponosi Klient.
Dla pozostałych abonamentów numer rachunku bankowego do wpłaty zostanie udostępniony po pozytywnej weryfikacji wniosku.
Zgodnie z Regulaminem sprzedaży abonamentów postojowych za pośrednictwem sieci Internet zamówienia są anulowane w przypadku nieopłacenia abonamentu w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia.
W przypadku zaksięgowania wpłaty na anulowanym zamówieniu można starać się o zwrot środków na konto lub po złożeniu nowego zamówienia wnioskować o przeksięgowanie wpłaty.
Dla abonamentów wydanych za pośrednictwem sieci Internet nie są wydawane identyfikatory do umieszczenia za przednią szybą pojazdu.
W tej sytacji należy odświeżyć dane strony internetowej (ctrl+f5) i upewnić się, że przeglądarka obsługuje zawartość JavaScript.